Thursday, January 1, 2009

About me :)

Shall we begain with my name first . Okay , my name is nur fadhilah husna binti mohd ramlee . Im 16 years old . Act not old but youngg haha . Currently staying at Taman Puchong Utama. Im studies at SMK Puchong Utama . urhh , school like HEAVEN haha . hobbies ? For sure reading especially KOMIK books . aww , best gila wey ! cita - cita ? lawyer and doctor . but im perefer docter lagi la . huu . Fav food aku ialah wastern food . fav drink pulak mineral water jea . hahaha :D I am straights . ahaha bukan bengkang bengkok . I do love pink colour . Gosh , tht color make me feel blissfull ! aww hahaha :D im kinda hate history , mcm bado jea hahaha :D sebab tuh la sejarah aku dapat B hahaha :D results pmr ? please dont ask me . haiya , really dispointed maa ! uhh ? i do have a bestfriends ! i love theem <33 size="5">zue, nik , leen , nuri , fara and also mimie. miss gila dengan cikgu jasmin and also akak2 fesi yg kt kem uh ! haahaha . impian aku mcm girl2 len , nak jadi girl yg muslimah , insyaallah :)

No comments:

Post a Comment